Saturday, October 16, 2010

Ευχαριστώ πολύ τα παιδιά της BLUEARENA για τη δημοσίευση!

 Άρθρο από το www.bluearena.gr...

http://www.bluearena.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=6842:2010-10-16-14-22-01&catid=63:2009-10-14-13-33-45&Itemid=241

"Μέρες που είναι (… προεκλογικές, συν τοις άλλοις) η BLUEARENA σας ενημερώνει ανά τακτά χρονικά διαστήματα (με το που έρχονται τα σχετικά mails) για τις κινήσεις υποψηφίων που έχουν σχέση με τον Ηρακλή. Ενας από αυτούς είναι και ο 35χρονος, Γιώργος Δημαρέλος (φωτό) που κατεβαίνει στο Α’ διαμέρισμα Θεσσαλονίκης με τον συνδυασμό του Γιάννη Μπουτάρη, «Πρωτοβουλία για τη Θεσσαλονίκη».
Ο Δημαρέλος είναι πολιτικός μηχανικός με master στα συγκοινωνιακά και στο business administration και είναι στην Πρωτοβουλία για τη Θεσσαλονίκη από το 2006. «Πρόθεση μου είναι να αναμιχθώ στα κοινά της πόλης μου, ως νέος και ενεργός πολίτης και να βοηθήσω και εγώ όσο μπορώ με τις γνώσεις μου και την όρεξη μου για να προσπαθήσουμε να κάνουμε τη Θεσσαλονίκη ένα καλύτερο μέρος για να ζει κανείς. Θέλουμε μία πόλη όπου θα ξαναγίνει η πολυ-πολιτισμική μεγαλούπολη πού κάποτε ήταν. Διεκδικούμε το αυτονόητο. Και το διεκδικούμε ζητώντας τη ψήφο των πολιτών. Γιατί όποιος μείνει αμέτοχος, είναι συμμέτοχος», λέει σχετικά.
Με την ευκαιρία της μίας ακόμη αναφοράς που κάνουμε σε υποψήφιο που σχετίζεται με τον Ηρακλή, να επαναλάβουμε ότι η BLUEARENA είναι ανοικτή σε όλους. Απλώς επειδή, όπως είναι αντιληπτό, δεν είναι εύκολο να είναι γνωστές οι προεκλογικές κινήσεις θα θέλαμε την ενημέρωση με σχετικά mails στην ιστοσελίδα. Καλή επιτυχία σε όλους."

No comments: