Wednesday, October 13, 2010

Γιατί κατεβαίνω υποψήφιος με την Πρωτοβουλία

Συζητάω με αρκετό κόσμο για την πρόθεσή μου να είμαι ξανά υποψήφιος με την Πρωτοβουλία για τη Θεσσαλονίκη. Αρκετοί μου λένε «Καλή επιτυχία στην πολιτική καριέρα που ξεκινάς», άλλοι μου λένε «Πρόσεξε μη γίνεις ένας από αυτούς». Τους ακούω και μου κακοφαίνεται. Μάλλον επειδή στις μέρες μας ο όρος «πολιτική» και «πολιτικός» συνειρμικά μας οδηγεί στην κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει και η Ελλάδα, αλλά και η Θεσσαλονίκη.

Πρόθεση μου, λοιπόν, δεν είναι να γίνω τέτοιος πολιτικός, όπως το αντιλαμβάνονται οι περισσότεροι. Πρόθεση μου είναι να αναμιχθώ στα κοινά της πόλης μου, ως νέος και ενεργός πολίτης και να βοηθήσω και εγώ όσο μπορώ με τις γνώσεις μου και την όρεξη μου για να προσπαθήσουμε να κάνουμε τη Θεσσαλονίκη ένα καλύτερο μέρος για να ζει κανείς. Μία Θεσσαλονίκη με χαμόγελο, χρώμα και φιλική προς τον άνθρωπο. Αυτό που με χαροποιεί ιδιαίτερα είναι ότι αισθάνομαι μέλος ενός ψηφοδελτίου το οποίο απαρτίζεται εξ ολοκλήρου από τέτοιους ενεργούς πολίτες μÎ! µ καλύτερο παράδειγμα όλων, τον επικεφαλής της παράταξης μας, τον Γιάννη Μπουτάρη.

Ο Γιάννης Μπουτάρης, δεν είναι τέλειος, το λέει και ο ίδιος. Δεν σκέφτεται και δεν μιλάει ως πολιτικός, γιατί απλούστατα δεν αισθάνεται πολιτικός.. Είναι μεγαλύτερος σε ηλικία από τον κ. Γκιουλέκα και όμως η νεολαία τον αισθάνεται δίπλα της, γιατί εκφράζει μία φρεσκάδα λόγων και ιδεών που δεν αφήνει κανέναν από εμάς ασυγκίνητο. Αισθάνεται (και αισθάνομαι) ενεργός, ανεξάρτητος και με όρεξη πολίτης και ως τέτοιος επιζητώ την στήριξη των συμπολιτών μου.

Η απογοήτευση και σε πολλές περιπτώσεις ή ντροπή που νιώθουμε για την εικόνα της πόλης μας, πρέπει να μετασχηματιστεί σε ένα κύμα διεκδίκησης από όλους και ειδικά από τη νεολαία που έχει στα χέρια της τη δύναμη να καθορίσει το μέλλον της. Δεν υποσχόμαστε ότι η Θεσσαλονίκη θα γίνει η ωραιότερη πόλη του κόσμου, εξάλλου δεν έχουμε την αρμοδιότητα να το επιτύχουμε. Θέλουμε όμως μία πόλη ανθρώπινη, όπου η νεανική παρουσία θα είναι κυρίαρχη, φιλική προς τον πεζό και προς τον ποδηλάτη, όπου η σύγκρουση του «Γολιάθ» ΙΧ με τον «Δαυίδ» πεζό/ποδηλάτ! η θα βγάλει και πάλι νικητή τον Δαυίδ. Θέλουμε μία πόλη όπου θα ξαναγίνει η πολυ-πολιτισμική μεγαλούπολη πού κάποτε ήταν. Διεκδικούμε το αυτονόητο. Και το διεκδικούμε ζητώντας τη ψήφο των πολιτών. Γιατί όποιος μείνει αμέτοχος, είναι συμμέτοχος.


Γιώργος Δημαρέλος
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με την «Πρωτοβουλία για τη Θεσσαλονίκη»

No comments: